wtorek, 15 marca 2011

Czysto i schludnie

I znów wygrywa teoria, że mniej znaczy więcej. Więcej przestrzeni, światła, porządku. Skrzynie przy łóżkach skrywają zapewne mnóstwo kolorowych zabawek i pluszaków, które ułożone na wierzchu przysłoniłyby zapewne urok tego pokoju. Na całą drobnicę, zbieraną skrzętnie przez nasze dzieci - są drewniane skrzyneczki i małe szufladki w wiszącej półce. Podobają mi się szaro - białe ściany, podłogę być może zamieniłabym na drewnianą. Chociaż...
No i super łóżka - proste do bólu i ślicznie posłane:)

Zdjęcia: Micasa

7 komentarzy:

magdalena pisze...

ach, kolejny pomysł do wykorzystania u Jagny w pokoju ...

Weranda Pełna Słońca pisze...

Dla mnie prostota jest najładniejsza i najelegantsza. Bardzo podobają mi się te pokoje.
Pozdrawiam!

thymka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
thymka pisze...

tak sobie patrzę i patrzę na te zdjęcia i myślę, że może wreszcie znalazłam inspirację na pokój dla mojego synka :-)

pozdrawiam i ... niebawem zamówię to piękne kwieciste prześcieradło, o które pytałam w @ a wraz z nim cały komplet po ścieli, muszę tylko podjąć ostateczną decyzję kolorystyczną :-)

Mekinking pisze...

piękne wnętrze, proste, spokojne, ale przez to takie fajne. lubię takie rozwiązania

ps. zapraszam do konkursu u mnie :)

Świat Wyobraźni pisze...

Wygląda slicznie, ale zwróccie uwagę na wysokosć półek. Moim zdaniem ktoś kto aranżował ten pokój nie zastanawiał się jak bedzie używany przez dziecko i żeby było mu wygodnie.

Unknown pisze...

Witam!
Czy mogę uzyskać info, gdzie dostanę takie super łóżko??
Pozdrawiam,
ewa